start på hovedindhold

Meld, at du flytter til udlandet

Du skal melde, at du flytter til udlandet (udrejser), hvis du er væk fra Danmark i mere end seks måneder.

Receptionen i Borgerservice i Vejle Kommune med flere betjeningsskranker markeret med numrene 2, 3 og 4 samt skiltning på væggen, der viser kommunens logo.

Borgerservice lukker kl. 15 om tirsdagen fra 30. juni til og med 17. august

Borgerservice i Skolegade lukker kl. 15 om tirsdagen i sommerperioden fra 30. juni til og med 17. august.

Sådan melder du flytning til udlandet:

  • Udfyld flytteanmeldelse på borger.dk - brug linket nedenfor
  • Du skal anmelde udrejse til den kommune, du bor i - du vælger kommune i flytteanmeldelsen 
  • Du behøver ikke kende din adresse i udlandet. Du kan senere anvende selvbetjeningen til at oplyse din udlandsadresse
  • Du skal anmelde flytning til udlandet, inden du rejser

Godt at vide om flytning til udlandet:

Skrevet af CPR-kontoret

Kontakt Borgerservice, Ind- og udrejse